La ELMIO, dorința noastră principală este ca fiecare client să fie pe deplin mulțumit de experiența de cumpărare și de bijuteriile achiziționate din magazinul nostru online. Punem accent pe calitatea produselor, pe autenticitatea materialelor și pe atenția la detalii, astfel încât fiecare bijuterie să îndeplinească cele mai înalte standarde. Ne străduim să oferim servicii transparente și sigure, de la procesul de comandă până la livrare și suport post-achiziție, pentru ca tu să te bucuri de încredere, eleganță și rafinament la fiecare cumpărătură.
Vă rugăm să expediați produsele pentru retur numai după completarea formularului de retur și contactarea departamentului de relații cu clienții la numărul de telefon: 0770.855.133.
Dacă doriți să returnați produsele achiziționate de pe magazinul nostru online de Bijuterii: www.elmio.ro, o puteți face în ternem de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fără penalități și fără a invoca vreun motiv. Banii se vor returna în contul persoanei care figurează pe factura fiscală emisă la vânzare.
produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate;
care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesoriile;
returul se face în ambalajul original;
în cazul deteriorării produselor în timpul transportului din cauza ambalării necorespunzatoare de către client, contravaloarea produselor va fi suportată integral de către client;
Conform articolului 9 alin 1 din Ordonanța Guvernului nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractul încheiat la distantă, fără a invoca un motiv anume, în termen de 14 zile calendaristice de la data în care intrați în posesia coletului cu produsele noastre: bijuterii.
Dacă doriți să vă retrageți din contractul la distanță (retur produse), înainte de a returna produsele prin orice firmă de curierat, trebuie să completați formularul de retur sau ne puteți scrie un e-mail cu produsele pe care doriți să le returnați, numărul comenzii și contul bancar al titularului care figurează pe factura fiscală emisă de SC Silver Premium SRL, pentru restituirea banilor.
Restituirea banilor se va realiza în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data recepționării produsului returnat. După primire, produsul va fi verificat de unul dintre reprezentanții noștri. Costurile de returnare sunt suportate de către Cumpărător.
În cazul returnării parțiale a unei comenzi care a beneficiat de reducere, întreaga reducere aplicată se anulează. Suma restituită va reprezenta valoarea produselor returnate, din care se va scădea valoarea reducerii aferente întregii comenzi.
numele și prenumele dvs.;
banca, contul dvs. bancar (IBAN) în lei și numele titularului (cel pe care sa emis factura);
ATENTIE!! Pentru retur sau schimb de produse Nu sunt acceptate colete returnate prin Poșta Română și nici colete trimise cu plata la livrare.
Clientul este responsabil de pierderea sau deteriorarea produsului de schimb sau returnare in urma transportului catre SC SILVER PREMIUM SRL.
Suma restituita nu include si cheltuielile de transport.
In cazul in care sunt indeplinite toate conditiile de retur, Elmio va returna banii sau contravaloarea produsului in alte produse, dupa cum doreste cumparatorul.
* Suma va fi virată în contul clientului în termen de maximum 14 zile lucrătoare, în funcție de banca emitentă. Termenul se calculează de la data procesării returului.